اخبار راک

اخبار راک فارسی

اخبار راک

اخبار راک فارسی

«گربه‌های ایرانی» جزو ده فیلم برتر سال ۲۰۱۰ روزنامه واشنگتن پست

فیلم سینمایی «کسی از گربه¬های ایرانی خبر نداره» به کارگردانی بهمن قبادی در لیست ۱۰ فیلم برتر روزنامه «واشنگتن پست» قرار گرفت. به گزارش آفتاب، فیلم سینمایی «کسی از گربه‌های ایرانی خبر نداره» آخرین ساخته بهمن قبادی که تاکنون توانسته جوایز متعدد بین‌المللی را از جشنواره‌های مختلف سراسر دنیا از آن خود کند، در لیست ۱۰ فیلم برتر روزنامه «واشنگتن پست» آمریکا قرار گرفت.  «آنا هرنادی» Ann Hornaday منتقد سینمایی «واشنگتن پست» درباره این فیلم می‌نویسد: فیلم سینمایی «کسی از گربه‌های ایرانی خبر نداره» ساخته بهمن قبادی، دیدگاه‌های جدید و حیاتی از زندگی امروزی در تهران، ناهنجاری‌های جامعه و صحنه‌های موسیقی زیرزمینی را به تماشاگران خود ارائه می‌کند. دیگر اسامی ۱۰ فیلم‌ برتر روزنامه «واشنگتن پست» عبارتند از: فیلم سینمایی «ساعت ۱۲۷» به کارگردانی «دنی بویل»، فیلم سینمایی «شبکه اجتماعی» به کارگردانی «دیوید فنیچر»، فیلم سینمایی «لطفاً بده» به کارگردانی «نیکولو هولوفجنر»، فیلم سینمایی «روح نگار» به کارگردانی «رومان پولانسکی»، فیلم سینمایی «کافه توهم» به کارگردانی «کریستوفر نولان»، فیلم سینمایی «داستان تیلمان» به کارگردانی «امیر بارلو»، فیلم سینمایی «بازی منصفانه» به کارگردانی «داگ لیمن»، فیلم سینمایی «بچه¬های دست راست» به کارگردانی «لی اونکریچ» و فیلم سینمایی «من عشق هستم» به کارگردانی «تیلدا اسویلتون»...
 
فیلم سینمایی «کسی از گربه¬های ایرانی خبر نداره» در آخرین نمایش بین‌اللملی خود با حضور کارگردان آن و در بخشی به نام «سینمای بهمن قبادی» در یازدهمین دوره جشنواره‌ بین‌اللملی فیلم «تورینو» Torino در ایتالیا به روی پرده رفت. در این جشنواره با نمایش دیگر فیلم‌های کوتاه و بلند قبادی، در بزرگداشتی از این کارگردان ایرانی تقدیر ویژه به عمل آمد.

یازدهمین جشنواره‌ بین‌اللملی فیلم «تورینو» با نمایش فیلم‌هایی از کارگردانان کشورهای مختلف دنیا، در روزهای ۱۸ تا ۲۷ آذرماه جاری (۹ تا ۱۸ دسامبر) در شهر تورینو در کشور ایتالیا برگزار شد.
 
آفتاب- سرویس هنری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد