اخبار راک

اخبار راک فارسی

اخبار راک

اخبار راک فارسی

چرا کنسرت نامجو لغو شد؟

وزیر فرهنگ و ارتباطات مالزی گفت: دولت به این کنسرت مجوز نخواهد داد زیرا از شرایط مذهبی و فرهنگی مناسبی برخوردار نیست.
دولت مالزی از لغو کنسرت محسن نامجو که قرار بود طبق برنامه جمعه شب در مرکز همایشهای بین المللی کوالالامپور برگزار شود خبر داد.

به گزارش مهر، وزیر فرهنگ و ارتباطات مالزی گفت: دولت به این کنسرت مجوز نخواهد داد زیرا از شرایط مذهبی و فرهنگی مناسبی برخوردار نیست.

ریس یتیم افزود: درخواست شرکت برگزار کننده این کنسرت در "کمیته مرکزی بررسی درخواست برگزاری فیلمها و کنسرت هنرمندان خارجی" رد شد.

وی ادامه داد: حضور این خواننده مخالفتهای زیادی را از سوی مالاییها در پی داشت چرا که برخی از آهنگهای وی برخلاف موازین اسلامی است.

مرکز توسعه اسلامی (جاکیم) پیشتر تایید کرده بود آهنگهای این خواننده برخلاف موازین قران است و از مقامات خواسته بود که مجوز این کنسرت را باطل کند.

یکی دیگر از وزیران کابینه جمیل خیر بهاروم نیز گفت: پس از تسلیم گزارش توسط یکی از اعضای پارلمان و بررسیهای انجام شده توسط مرکز توسعه اسلامی (جاکیم) دریافتیم که آهنگهای این خواننده برخلاف موازین قران است.

در ژوئن 2009 این خواننده به خاطر توهین به اسلام و قران در آهنگهایش به پنج سال حبس در ایران محکوم شده است.

دوستان بانظرات خودتون این مسئله رو روشن کنید!

بیو گرافی گروه بیتلز

سال 1971 در یک کنسرت خیریه در بنگلادش شرکت کرد و پس از اجرای ناموفقی که در تور آمریکا داشت تا سال 1991 از موسیقی فاصله گرفت. در همین ایام او با پتی "patti" ازدواج کرد اما خیلی زود از هم جدا شدند بعدها پتی با اریک کلاپتون ازدواج کرد علی‌رغم همه این‌ها جورج هریسون و اریک کلاپتون همچنان دوستان خوبی بودند.
جرج این‌بار با "Olivia avias" منشی شرکت "Dork horse" آشنا شد و با او ازدواج کرد که حاصل این ازدواج پسری به نام "dhani" بود سال 1980 جرج کتاب خاطراتش را به نام "من مال خودم هستم I am mine" منتشر کرد سپس به جمع آوری ترانه‌های بیتل‌ها مشغول شد و توانست گلچینی از بهترین‌های این گروه را منتشر کند.
وی همان زمانی که با بیماری سرطان درگیر بود پزشکان از وجود یک تومور مغزی خبر دادند جورج پس از سپری کردن مدت‌های طولانی در درمانگاه‌های سوئیس و آمریکا سرانجام در 29 نوامبر 2001 در بیمارستانی در آمریکا درگذشت.


پال مک کارتینی "James Paul McCartney" ژوئن 1942 در لیورپول انگلستان به دنیا آمد مادرش یک قابله و پدرش یکی از اعضای گروه جاز بود پدرش به پیانو نیز وارد بود اما
ادامه مطلب ...

یار دبستانی من!

آهنگ بسیار زیبا یار دبستانی که نوشین باز خوانی کرده و من فکر می کنم بی مناسبت با این روز ها نباشه رو میتونین از وبلاگ دانلود موزیک راک فارسی دانلود کنین و تاریخچه این آهنگ رو در ادامه مطلب بخونین.

ادامه مطلب ...

انتشار آلبوم کورش یغمایی

روزنامه دیلی نیوز خبر انتشار آلبوم کورش یغمایی را منتشر کرد



روزنامه آمریکایی دیلی نیوز خبر انتشار آلبوم کورش یغمایی را در چند ماه آینده در این کشور را


منتشر کرد. این روزنامه انتشار این آلبوم را از طرح های امسال آقای آلاپات برشمرده و کورش


یغمایی


را موسیقیدانی معرفی کرده که راک را در سال 1972 در ایران آغاز کرده است

بیوگرافی کورش یغمایی

تو این مطلب میخوایم که بیشتر با کورش یغمایی آشنا بشیم



کورش یغمایی موسیقی را در سن ده سالگی با نواختن سنتور که هدیه ای از سوی

پدرش بود آغاز کرد ...

برای دیدن این بیوگرافی به ادامه مطلب بروید
ادامه مطلب ...